Like sunshine and rain


흐름과 함께
Go with the flow.








HUIXIAN
13th Feb is my day.
I luv peanut butter cups, Dairy Queen, people watching, purple Skittles, B&J's, warmhugs, smiles, laughter, sweet letters/cards, photographs, fun.
I'm not short, I'm FUN sized! :D

flavors.me


원더걸스 | 미쓰에이 | 소녀시대
Wonder Girls | miss A | Girls' Generation
Sunye | Fei | Sunny



내 모든 걸 다 줄게





I wanna gossip, girl.




@huixianloveswg
    follow me on Twitter


    Affilations

    Clickin' for linkin'


    Guides;
    CCHMS Guides`
    Alicia`
    Cherlyn`
    Ester`
    Jacquelyn`
    Jasmine Y.`
    Jasmine L.`
    Madel`
    Meizhen`
    Peishan`
    Stephanie`
    Weiling`
    Winnie`
    Yuki`
    Zoee`

    CCHMSSC;
    CCHMSSC`
    Anna`
    Ashley`
    Cherylmine`
    Clarissa C.`
    Claudia`
    Kristal`
    Valerie`
    Weijie`
    Wingyee`
    XiNing`
    YouMin`
    ZiCen`

    LY people;
    3LY`
    Ben`
    Eelin`
    Gekting`
    Julian`
    Karwai`
    Kelvin`
    Laura`
    Philene`
    Samantha Y.`
    Sheryl`
    Zhiying

    MD people;
    1MD`
    Joanna`
    Kangning`
    Serene`
    Tsz Hin`
    Tzeyeng`
    Yanlun`

    CCHMS-ian;
    Claire`
    Clara`
    ChewErn`
    Deon`
    Estee`
    JafIe`
    Joycelyn Tan`
    Kahbing`
    Kangleng`
    Kele`
    Michelle`
    Rei`
    Shernise`
    Sirong`
    Weigin`
    Wenhui`
    Yinghui`

    MBSian;
    Clarissa Y.`
    Gladys`
    Gregory`
    Huilin`
    Jengteng`
    Jolene`
    Leongjen`
    Leongying`
    Mindy`
    Nadia`
    Peiqi`
    Raina`
    Xinrui`
    sixkayohsix`

    Wonderfuls;
    Apple`
    Christine`
    Crystal`
    Joyce`
    Kenny`
    QianRu`
    Yonghong`

    Others;
    Felicia Chin :D`
    heke`
    Mandy`
    Melvin`
    Nadia`
    Qishan`
    Rachel`


    Counter.
    free counters


    Thank you
    Bg from lmfSUNLIGHT @ twitter. Icon from lovepocky@wgspec.


    Tuesday, November 16, 2010
    O'S OVER AND DONE WITH


    HELLO EVERYBODY :D

    Havent been here for ages wooooooo. Hehe okay some good news to share:

    1)O's are over mwahaha!! Sorry juniors yall still have to deal with it :)
    2) I got a job! :D Selling icecream at LICK! The one outside school hahaha. Totally dream come true because I've always wanted to work in an icecream parlour. I hope it'll be fun~ Especially since Laura Sheryl Karwai are all working there as well.
    3) Bought the Hoot album (only $15 what a steal!) and got Taeng's photocard, then traded for Sunny!!!!!!!!! :) Whooooo somemore is ver A which is the coloured one hehe then one I wanted :D
    4) Going to Korea in um, 4 more days time? :D Hehe. I hope I see Sunny and Wonder Girls hahah I need to tell SunYe I love and miss her T^T



    Aish now everyone is like dying their hair and perming and what nots :( I dont think I should dye cuz my hair is already brown enough (although I think it's turning black T_T) and then if I go JC, I may need to dye back which is such a chore. And my hair is already damaged enough :( So yeah, sticking with my natural brown hair :) But I really want red hair ugh nvm hahah. I'm not going to prom btw hehe guys and girls have fun and play safe!

    I tell yall, it's so coincidental that both my biases' names all have the word "Sun" lor! Sunny and SunYe! Somemore SunYe's english name is Sun hehe. This is totally fate man! I am fated to love them wheeee.


    So glad my darling girl is happy again ^~^







    Copyright © 2008! Inc. All rights reserved. Created by VoxyBaby. Powered by Blogskins.com.